godnatt.. typ

Jag ska snart gå & lägga mig. Jag känner att jag håller på att bli trött. Men det kan vara bra att jag går och lägger mig tidigt på en fredag kväll också. För då sover jag ju inte bort lördagen. Ska ladda internet imorgon också. Det går ut inatt. Jag skriver mer imorgon när jag har laddat internet. Hoppas att ni alla sover så gott när ni går och lägger er. Jag tycker att det är otroligt skönt att sova. Sen att få drömma om den man är kär i eller den man gillar, hihi. Vet inte varför men jag drömmar om sånt ibland. Gjorde de inatt typ. Fast a, jag är inte kär i James Lafferty längre. Han som spelar Nathan scott i one tree hill. Drömde iallafall om han och om Liv & Kim från andra avenyn. Hihi. Men vi hörs imorgon sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0