men heeeej

Har inte uppdaterat så bra idag, men tänkte skriva ett låångt inlägg nu ist ;)
Idag så vare skola som vanligt. Spanska, lunch och SO. Ganska långtråkigt med SO, men kul att läsa & svara på frågorna :) Är inte riktigt klar med frågorna än. Så ska ta med det hem på måndag & göra klart det, tror jag. Men efter skolan så gick jag hem & bara chilla framför datorn. Vid halv tre så gick jag te lidl och köpte 2 saker. Skitbra väder idag ju! När jag kom hem från affären så fikade jag lite och sen väntade jag & mamma för vi skulle få främmande. Främmandet kom vid typ fem över tre och vi snackade på. Allt står på min blogg om ni letar upp inlägget ;) efter att vårt främmande hade gått så kollade jag vädret och det var fortfarande jätte soligt och varmt ute. Knallblå himmel. Så jag gick ut & fotade. Blev ute i ca en timme! Men det var skönt!:D Sen när jag kom in så satte jag mej vid datorn och sen hare inte hänt så mycke mer!
Knäppte lite kort med webbkameran typ nyss som jag tänkte lägga in nu !
haha fint ;)
pöss!
hahahaha fint! jag bjuder faktiskt på den där bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0