mer än vad ord någonsin kommer kunna förklara .

Du betyder mer än vad ord någonsin kommer kunna förklara.
Du betyder mer än vad gud någonsin kommer kunna förklara.
Du betyder mer än vad en person någonsin kommer kunna förklara.
Du betyder mer än vad en text någonsin kommer kunna förklara.
Du betyder obeskrivligt mycket.

Jag älskar dig mer än vad ord någonsin kommer kunna förklara.
Jag älskar dig mer än vad gud någonsin kommer kunna förklara.
Jag älskar dig mer än vad en person någonsin kommer kunna förklara.
Jag älskar dig mer än vad en text någonsin kommer kunna förklara.
Jag älskar dig obeskrivligt mycket.

Du är världensbästa, Marita.
Klarar mig inte utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0