AAAAAAAH, TJA. o.O

nemen tjenaaaa ! o.O idag var det en helt vanlig skoldag på skolan, oh logiskt. !?
aja, matte med vikarie , engelska med vikarie,  håltimme (den chillade jag & alicia gaaaaleeeet på! hahaha, på skåpen ♥ ) sen gympa = basket. asså fy! hihi, sen stannade jag, ronja, erika och några killar på gympan och .. ? jag vettefan va vi gjorde ;s
jag dog iaf och såg ut så ---> :$ HAHAHAHAHHAHAHA. ah, innehållsriktliv.
sen åkte jag bussen hem och åt muffins <3<3<3<3<3<3<33<3<3 haha felix bakar mkt bra ! :D
iiih,  och nu sitter jag bara här och chillar med musik. vilket är mkt awesome. ihihi,
dagens låt här då: (idag ska jag vara snäll och länka den på youtube också ;) )
BARA FÖR ATT EMELIE HATAR DENNA :D
The Moniker - Oh my god, spotify.
The Moniker - Oh my god, youtube.
den är störtskön och sjunga till. det har jag och 7atjejerna gjort många ggr ! :D HAHAHA.
hejdå, ska nog läsa harrypotter nu.  ♥  / EMMA

Kommentarer
Postat av: Maya<3

heh fin blogg ;p

2011-03-21 @ 19:58:23
URL: http://bubbelplastfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0