busigt? :]

hej, sitter på skolan och har svenska nu, chill ju? :)
hihi, men iallafall är klar med det vi skulle göra så ah, har tråkigt.
ihih, har haft svenska, tyska, bild osså nu svenska igen då.
snart blire NO :( men sen slutar vi och det är ju bra.
heheh sitter här med ronja också. aah, osså lovisa. emelie (asså en annan emelie än den som jag delar bloggen med, denna emelie är min bästavän och går i min klass)  stack ^^
aja, lyssnar på Touch And Go med hörlurarna. underbart!
mina hörlurar är rosa med pärlor. hett va? ;)
nä jag skoja, men jag har inget å skriva, vi skulle göra sagor men jag & julia gjorde klart den förra tisdan (innan lovet) när hon var här och hälsade på. kul ju.
ooh, ronja goes nörd :(
hah men hon har skrivit mkt mer än mig.
aja, skitsamma, vår lärare sa att den var "bra". tror dock inte att hon var seriös! ^^
jag har typ inget mer å skriva? men jag fortsätter ändå *duktig chey* eller?
hahaha, jaa, vi körde fotboll förut på två matcher. rörde bara bollen en gång! hihi, :(
men sen stod jag i mål och det gick förjävligt.
HAHAH, men till mitt försvar kollade jag faktiskt inte på bollen :D jag kollade bort :( men jag ville faktiskt inte vara målis ens? vart tvingad för ingen annan ville :D så ja, dom får skylla sig själv huh? :)
aja, ska fortsätta göra ingenting nu, / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0