dagen

Idag äre tisdag, jappjapp. Första lektionen var idrott och vi började vid 8 som vanligt. Vi hade styrketräning som original. Men började med skattkammarön (stavning?) som uppvärmning. Gick ganska OK på styrketräningen. Sen hade vi fotboll. Killarna mot tjejerna. Ossian sparkade en boll rakt i mitt huvud så jag vart väldigt yr och fick ont i huvudet. Sen sa han ''yes'' och klappade händerna. Jag försökte att inte bry mig. På rasten gick jag hem och i trapphuset började jag känna att jag började må väldigt illa. Så när jag kom hem så sa jag till mamma. Först trodde hon inte på mig, men sen trodde hon på mig. Så jag blev hemma. Satt vid datorn tills 17:30 då jag somnade och vaknade vid 8 igen och gick till affären. Nu sitter jag här och typ.. bloggar? haha. Och chattar med evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0