detta inlägg - tomt på ord?

rubriken stämmer bra. jag har tomt på ord. idag har jag gjort absolut ingenting. Så vad ska jag skriva? jag har ätit godis & suttit vid datorn. Det låter konstigt men de äre enda jag har gjort! Har lyssnat på basshunter!:)
Var inte i skolan idag.. ähä. Jag hade ont i magen. Imorgon äre frilufts dag och jag har himlabadet. Men jag ska inte dit för de kommer bli så himla mycke folk och jag kommer bli så förvirrad. Typ halva sörberge skolan ska dit och det går väldigt många på sörberge skolan. Så imorn blire hemma dag för mig. ehe ..
Haha jag skriver mera sen när jag har nåt att skriva!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

basshunter (Y)

2011-03-16 @ 16:39:41
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0