DO IT.!

vi skriver hur mkt som helst så att ni ska ha nått och läsa osså kommenterar ni inte..!?
seriöst, do it.! jag skriver till och med mera på denna blogg än på min egen.
så kommentera. :)
bara för att jag tkr att jag ska skriva en bra låt per dag, ska börja med det! :]

Fronda - Rapfabriken, spotify.
Fronda - Rapfabriken, youtube.
enligt mig är det den bästa Fronda låten för tillfället. eller ja nästan.
Fronda - Underbar, spotify.
Fronda - Underbar, youtube.
den är nästan lika bra. jag & ronja nördarde den ett lååångt tag. vi kan den utantill nu.
haha ojfan nu blev det ju vitt runt? jaja, skitsamma. pallar inte skriva om.

It sounds so damn good, really really damn good, Really really damn good, pretty damn good, come on.♥

/ emma.

Kommentarer
Postat av: evelina(y'

bara för att vara duktig så tänker jag kommentera :D



as nice bloggo:D

men till emelie (för har redan gett ämma dom:D)



lyyyssna på dom hära! :



pure love - arash

boroboro - arash

broken angel - arash

temptation - arash



hihi älskar Arash!(L)



pusss <3

2011-03-16 @ 19:23:42
URL: http://www.evelinaochmalin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0