Eric saade vann!

Vad tyckte ni om detta? jag föll i glädjetårar. Jag ville verkligen att Eric eller Danny skulle vinna. Inte the playtones, the moniker eller swingfly. Emma tyckte swingfly. Men alla har ju sin egen åsikt, right? :) herregud vad glad eric saade vart!
Jag firar genom att lägga ut en video :)
Vad tyckte ni om detta? jag föll i glädjetårar. Jag ville verkligen att Eric eller Danny skulle vinna. Inte the playtones, the moniker eller swingfly. Emma tyckte swingfly. Men alla har ju sin egen åsikt, right? :) herregud vad glad eric saade vart!
Jag firar genom att lägga ut en video :)

Kommentarer
Postat av: vickkiiieeeh

nanana eric saade :D <3

inte för ja se melodifestivalen ;p <3

2011-03-13 @ 10:01:32
URL: http://vickkiiieeeeeeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0