HAHAHA asså nörd jag har blivit :(

hej, asså jag måste bara säga en till superb swingfly låt.
asså förlåt men beroende som fan. :( haha men den här var bäst hittills ;)
Swingfly - Touch And Go, youtube.
Swingfly - Touch And Go, spotify.
ah, men iallafall, idag vare skola.
matte, engelska, håltimme, gympa sen slut. stannade ett tag i gympan efteråt också med några. tråkdag.
åkte iaf hem sen och åt massvis med coookiees <3
nu sitter jag bara här och snackar med emelie och massa.
älskar dig älskling! <3
/ emma
AAH, syns mkt ._.'
älskar mina skor. <3

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

älskar dig med emma :> <3

2011-03-14 @ 18:49:21
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0