hemmadag ;)

tjena!
Som jag sa så skulle ju jag vara hemma. Och japp, jag är hemma today. Men jag pallar seriöst inte. Sen är de mycket folk & då blir jag förvirrad. Mamma pratade med min mentor igårkväll och de skulle typ vara en 30-40 pers på bussen också och då blir jag verkligen förvirrad. Typ en i min  klass som också skulle till himlabadet, min barndomsvän från ala skola och sen vet jag inga mer. 2st som jag känner typ. Men jag tänker på att jag & Jonna (min barndomsvän) kommer säkert inte träffas för hon vill nog vara med sina kompisar näre är ... ja. Vad ska man säga?.. ''friluftsdag''. Ehe himlabadet ;) nice. Men dit kan jag & mamma åka nån dag ist. Men iaf. Jag lade mig & sov vid tolv, eller nä, jag skoja. Hehe men det blev ganska sent ^^ lite iaf. Ni får inte veta, haha. Bara emma :) Nej nu ska jag vara seriös. Jag vaknade vid halv tio typ. Tidigt? Ja. Satte mej vid datorn & gick in på youtube & sånt. Vet ni vem Lisa Ajax är?Iaf så sökte jag på hon på youtube. Vet ni vad jag hittade? :D 2 videor som jag ej har hittat förut. Dem här två:
Video 2 ; Lisa sjunger Nationalssången :D Ni borde lyssna!
Video 2 ; Lisa sjunger ''det vackraste jag vet''. På denna video är hon 12 år :) finns också en video på när hon sjunger samma låt. Fast då är hon 7 år. Hihi gulligt ;)
Bilden är taget från hennes blogg.
Justde, hon har en blogg också.
K L I C K A H Ä R för att komma till hennes fina & underbara lilla blogg :D
Hon har ju en amazing röst. Hela rösten ekar ju !:D
Fan, vissa tränar & tränar från när dom är en 7-8år och är ännu inte bra. Men Lisa har sjukt sen hon var typ 3-4 år (inte säker) och är nu 12 år & har världens finaste röst!
För övrigt så har jag faktiskt inte gjort så himla mycket! Jag har typ bara läst massa bloggar & sånt!:)
Har även kollat på några avsnitt av one tree hill från säsong 7.
Alltid roligt att kolla igen! Kan kolla om, om, om, om, om och om igen! Jag ledsnar aldrig :D!
Fundrar på att gå ut en promenad & kanske fota lite sen. Fast då blir det nog lite senare.
Men jag vet inte om jag ska det. Jag vet inte om jag orkar xD
jag tänker nästan hela tiden på att gå ut en promenad & ta med mig kameran och fota.
Men grejen är att det aldrig blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0