imorgon börjar skolan igen...

... efter en veckas sportlov. Känns ju lite tungt att börja skolan efter en vecka. Man har kunnat vända på dygnet. Varit, inte behövt lägga sig vid 22:30 varje kväll och man har kunnat varit uppe till 02:30+ och mycket mer. Man har kunnat gjort saker som man inte kunde ha gjort om det var skola. Så det känns ju lite tungt att börja skolan igen. Men men. Jag börjar ju vid 08:05 och slutar vid 12:50 så jag slutar tidigt och det är ju ett plus. Imorgon när jag kommer hem så vet jag inte riktigt vad jag hittar på.
Jag har inte gjort så jätte mycket idag. Vaknade vid halv 10 och låg och halvsov till halv 11 och då klev jag upp och satte mej i sängen med datorn och svarade på kommentarer och läste bloggar. Chattade även med några på msn. Efter en stund så loggade My in på msn och hon frågade om vi kunde vara med varann och det gick väl bra så jag fixade mig och kom till henne vid 14 tiden och var där till 16:00 ungefär. Kom hem vid 16:15 då jag bakade chokladbollar. Vid 16:40 började one tree hill så jag satte mig och såg på det. Men Melodifestivalen final - dagen efter programmet var ju också. Så jag varvade mellan det & one tree hill. Jag såg mest på one tree hill. Sen kollade jag lite på dagbladets hemsida på datorn. Jag & mamma kollade även på sofias änglar vid 19:00. Vid 21:00 blir det att se Pretty Woman. Den verkar vara bra. Ska ni se pretty woman? Det är Julia Roberts som är med. Längesen man såg henne. Tog några bilder från när jag var med My. Tänkte lägga in dem. Men min kamera har inget batteri. Så jag måste ladda batteriet. Jag lägger in bilderna medan jag ser på pretty woman. Nä, nu ska jag sluta skriva och istället gå & lägga mej & mysa i badet!
Vad tyckte ni om att Eric Saade vann finalen?:D Jag tyckte det var Amazing! Nu kommer han att få tävla i tysklad i jsc!:D Jag hejar på honom som fan!!! Fast det dåliga är att man ej får rösta på sitt eget land! Men Maria sa till mig i en kommentar på min blogg att hon tror att det kommer att gå bra för Eric. Det tror jag med. Hoppas arr många röstar på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0