jag är snäll, erkänn? :$

hejsan alla gulliga & fina! :D
ja nu ska jag vara snäll och tipsa några låtar som min bästavän ävälina älskar! ;o hon älskar turkmusik -.-

men jag orkar ej länka dom från youtube, det får ni leva med, SKAFFA SPOTIFY DÅ, säger jag om någon söt liten typ klagar ;)

Arash - Arash (helt okej, -.- )
Arash - Broken Angel (den är faktiskt bra, det kan jag hålla med om, MEN BARA DEN OKEJ?)
Arash - BoroBoro ( AHAHHAHAHAHAHAHAHAH GUD )
sen minns jag inga fler :D
ävä, nu var jag väl snäll ?
men jag tkr att ni ska checka och kommentera hennes och superdupercoola malins blogg HÄR när ni har kommenterat denna ;) JAG ÄR KÄR I DERAS HEADER. FETT SÖTA ;$
pussspåer! / emma.

Kommentarer
Postat av: ävälina;)

hahah turkmusik <333333



men nu var ämma riktigt riktigt snäll!:D och jag är kär i er header:)

2011-03-17 @ 17:42:47
URL: http://evelinaochmalin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0