min usla uppdate... OPS..

hejj min & emma söta blogg. Nejmen förlåt för dålig uppdate.
Men nu äre så att mamma har inte kunnat ladda på mitt älskade internet förrän idag så jag har inte haft internet på två dagar. Så förlåt mej för att jag inte har varit aktiv här! Idag har jag inte gjort så myyyyycekt. Vaknade halvnio av att mamma var påväg ner till grannen. Sen somnade jag om men vaknade efter 20 min... sen kom mamma. Men hon skulle ner till grannen igen så då följde jag med dit. Sen när vi kom upp till vår lägenhet så kunde jag ju självklart inte somna om igen .. så jag har varit vaken sen halvnio imorse. Great! när de är lov&allting. Men imorgon ska jag bannemej sova HELAAAAAAA DAAAAAAAN. Nejmen jag ska sova ut iallafall! På lördag är det final i melodifestivalen också. Jga röstar lungt på EricSaaaade!:D Han var bäst av alla. Men jag gillade Loreen, Jenny Silver, Love generation, Shirleys Angels och Danny. Men eric saade var min absoluta favorit. Jag hoppas att han får åka till junior eurovision och tävla med i dem olika andra länderna. Jag skulle bli så glad då. Jag tyckte faktiskt att Eric saade's låt var jätte bra!
Men nu ska jag göra nått annat. Skriver kanske mera senare.
Annars hörs vi imorron!
hejdåååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0