nya bloggar elllleleleler?

Tja sunshines!
Här sitter jag morgonpigg som en mört. Nejmen jag lyckades somna igår i sängen för att jag lade huvudet på kudden. Grejjen var att jag sa till mej själv att jag inte skulle somna, utan bara blunda. Och jag var jätte trött. Haha då fattar man nog varför jag somnade. Sen vaknade jag halv 5 på morronen ^^ haha vet ni vad som hände? Jag hade min mobil i min byx ficka och jag hade dem byxorna på mig. Jag hörde att det pep precis som att singnalerna går fram till den man ringer. Då kollade jag på min mobil och vet ni? Jag råkade ringa Emma. Hon som jag har denna blogg med. Haha. Kl.05:00 på natten?, great! Hoppas att du inte vaknade emma. Haha♥
För övrigt så sitter jag och tittar på ett av Isabelles inlägg där honhar 1800 kommentarer! Jag vill ha nya bloggar att följa eller läsa. Har ni några tips? (: gör kanske ett till inlägg senare


Kommentarer
Postat av: madde swan

såsöt!<3

2011-03-08 @ 14:38:15
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0