ont i huvudet ...

förlåt för min dåliga uppdatering idag :(
men det är så att jag har ont i huvudet & mår dåligt.
Hoppas att jag ej håller på att bli sjuk för jag känner mig febrig också.
Jag måste vara frisk tills på fredag för då ska jag till Emelie på tjejfest :D
sover där från fredag till lördag! Awesome ^_^ Har aldrig träffat hon heller ;)
så det ska bli jätte kul att få träffa hon. Datorn, kameran & mobilen hänger med!;)
Ja, det kan ni allt lita på minsann :D
Jag vet varför jag har ont i huvudet! Förut idag när jag skulle logga in på min blogg och skulle göra ett inlägg så gick det ju att skriva inlägget och så. Sen skulle jag lägga in en bild i själva inlägget.
Bildsidan laddar som fan & jag kryssar ner bildfönstret och klickar på bildikonen igen.
Då försvinner inläggsidan och då kommer jag istället till någon sida där det står att blogg.se inte fungerar just nu eller kan ha flyttat till en ny permanent adress. Så jag mejlade och då skrev dom att dom hade driftstörningar. Så då googlade jag på bloggställen för jag ville ju blogga så jag hade tänkt skaffa en blogg hos något bloggställe och blogga där när det är fel på blogg.se
Jag letade & letade. Hittade, men då kostade det pengar. Och jag vill varken ha, devote, bloggplatsen, blogspot, my showroom eller nåt sånt. Så jag googlade & googlade men hittade inget. Tillslut så fick jag ont i huvudet. Jag har det fortfarande & känner mej febrig :/
För övrigt så har jag inte gjort något speciellt idag. Såg två avsnitt av one tree hill på kanal5play.se förut. Det är det enda jag har gjort typ.
Men vi hörs senare.
inte min bild                                      inte min bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0