smidigt emelie, smidigt...

Haha vilken jävla otur jag hade idag på väg till coop konsum. Var dit och köpte godis. När jag gick nedför trappen och skulle gå mot ingången eller den där dörren eller vafan man kallar det. Så halkar jag och böjer foten nedåt och ramlar baklänges och landar på foten. Fyfan vad ont det gjorde!!! Jag kunde seriöst inte gå. Jag fick tvinga mig själv att gå till ingånen och stå still där tills värken hade gått över. Jag stog säkert där i 10 minuter. Det kändes seriöst som att jag hade stukat foten. Jag kunde seriöst inte stå på den. Det gjorde så färbannat ont. Jag har fortfarande ganska ont.
onödigt inlägg. Men kände att jag behövde uppdatera här!

Kommentarer
Postat av: Haakonmarit

I am really impressed!!

2011-11-16 @ 14:04:52
URL: http://haakonmarit.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0