vart är du emma?

Emma har inte bloggat något idag. Undra vart hon har tagit vägen då.
Iallafall så var jag & mamma till farmor förut och jag bloggade precis innan vi skulle åka så det blev ett snabbt inlägg. Men nu blir det ett bra inlägg. Jag var ute & åkte skridskor förut. Ganska kul. Men det var mycket snö på isen så det var svårt att åka. Så jag vart inte ute nåt länge alls! Gjorde även ett video inlägg som kommer komma upp lite senare :)
Var även med marita en stund imorse. Men det vart bara en liten stund.
Skulle vara med henne lite senare också, som nu. Hon skulle smsa mig, men har inte gjort det än.
Så jag får väl se hur det blir!
Ikväll blir de nog bara en liten chillkväll med godis & dricka + dator framför tv:n eller nåt.
Inga planer inför ikväll iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0