yeeees! ;D

hej alla söta, igår på hockeyn vann modo mot örebro med 6 - 3 :D
AWESOME.
aja iallafall, hade ju teckna serier igår och ja det gick ju som det gick .. nemen det var tråkigt ;s
haha men ah, skulle ju vara med hanna idag på egenskoldag, men det var skittråkigt så jag skulle kolla vad alva och lovisa gjorde för dom hade skapa egen film. så jag bytte för jag skulle filma. SUPERB! :D nemen det var askul. :)
eheh, ska till viktor och joel om typ en halvtimma så måste fixa mig nu lite grann, FYFAN VA KUL.!
hejdå :D  / emma
Dagens låt:
Savior - Rise Against, spotify.
älskar den o.o men har inte tid att leta den på youtube, sry ;)

Kommentarer
Postat av: madde

får mindre läsare, och mindre kommentarer på min blogg!

2011-03-18 @ 17:29:20
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0